Populära inlägg

söndag 10 februari 2013

2013-02-09 Söndag

Hej kära Blogg det har varit ett bra tagi i gen sedan jag skrev.l
Har haft problem med att komma in på min blogg i gen hihi.
men jag har skrivit en hel del på FB sidan under krigartantens nyhetsgrupp det har varit lite lättare att skriva direkt där.
I alla fall under 6 månader så har jag nu åkt ut och in på sjukan med ambulans in och min vanliga bil hem.
det har alltid börjat med diareé sedan huvudvärk och därefter har jag spytt i kasakd vitt skum.
Detta har nu hänt 7 gånger under denna korta tid.
Men som sagt jag kan nu lägga ett namn till på min sjukhus lista Adissons sjukdom vilket dom till 97 % tror att jag har.
Så jag kan med gott smavete säga att jag hatar alla dessa jävla ovanliga sjukdomar.
Min fråga är varför ska jag just jag vara dömt till alla dessa konstiga sjukdomar i min släkt tro.
Något måste ha blivit galet från början med min kropp. Jag får allt finns ingen rättvisa alls för min del.
Man ska väll inte klaga för att man blir sjuk eller får en massa onstiga sjukdomar . Men jag tröttnar på att få dessa saker nu jag kan inte få längta framåt i mit liv för jag vet inte när nästa attack sätter in .

På akuten här i Borås där behandlar dom en som shit jag är diabetes och jag äter starka viktiga tabletter men enligt dom så behöver jag varken det enna eller det andra. nu sisst låg jag i 8 imar utan insulin intag utan min prograf. och cellsept pluss de andra tabletterna.
Inte så konstigt att man inte vågar lite på akutens personal längre. bara väntar på att jag ska komma i coma nästa gång då jag inte får mitt insulin som jag så väl behöver .
nä nu ska jag inte förpesta söndagen mer för er utan jag ska ut med Mme Lalla en sväng sedan blir det nog soffläge resten av kvällen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar