Populära inlägg

tisdag 12 februari 2013

2012-02-12 Torsdag

Äntligen har jag tagit mig tid att ringa till Lung för att få en telefon tid nu i eftermidag med min lung läkare här i Borås.
För att äntligen få en tid för att bli av med min porta cart som jag haft i över 4 år phu en lång tid att ha denna i sin kropp.
Och sedan ska dom få ta bort tre leverfläkar som växer på bröst och mage.
men när detta blir av vet jag inte ännu men det får jag nog reda på i efter midag han skulle ringa mellan 1400-1600 så någon gång där i mellan.
I alla fall så ska det bli skönt att en gång för alla bli av med denna som nu brokar med mig i min kropp.
Samtidigt ska jag fråga han om mina prov svar .
Och hur jag nu ska göra med min nya sjukdom som Adissons sjukdom den vet jag alldeles för lite om helt klart.
Ska oxo diskutera hur vidare jag ska ansöka om handikaps bidrag eller inte då jag fick avslag förra gången .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar