Populära inlägg

måndag 18 juni 2012

2012-06-19 Måndag

Det ska ju vara en härlig tid nu ju. Jupps jag är på klago humör för när man nu får ta på sig jacka på jacka då är det tråkigt. Fast åt andra sidan så är jag glad i alla fall trots regnet som regnar ner. 1) luften blir så klar och mysig att andas  2) man får känna alla dessa goa dofter som kommer med regnet 3) jag kan känna ny lagt jord och dofter av rabarber smultron jodrgubbar och lite olika kryddor som trivs på min balkong. Och jag äår så nöjd med min skapelse på min balkong nu fattas det bara tomater oxo och lite mer kryddor.
Men jag vågar inte ta på mig för mycket för det ska ju skötas oxo så jag kan skörda med.
Bara att sitta där och titta på skapelserna det är obetalt.
Tänk om jag inte hade fått mina lungor så hade jag inte fått denna fina bild. tänk vad glad och lycklig man kan bli av eget arbete som man skälv tagit. Tänk vadrloigt och skönt ens liv kan vara trots smärta och värk efter alla dessa operations sår och drenärs rör så är allt livet roligt och mysigt.
Så mycket som jag gått i genom under min frankrike tid på kort tid men jag skulle alldrig för mitt liv vilja byta bort det för detta har lärt mig så mycket så mycket. Man kan vara och får vara lycklig även öpver en liten kruka eller små sak. man får oxo gråta när man moste gråta för då läker man inom bord.
Regnet häller ner utanför och jag är trött nu men ler när jag ser min balkong av det jag åstakomit en ljuvlig känsla. jag blir glad av att bara gå ut på balkongen.

Jag önskade att jag kunde tacka med denna bild pesronen som gav mig sina lungor fast i skälva verket så gör det ändå h*n sitter där uppe och vakar över mig att jag tar hanhd om mina ny funna tvilling bröder och vakar så att inget händer mig. Väcker mig om jag slutar att andas för jag har börjat att ta av mig masken när jag sover inte bra händer inte ala nätter men det höänder och då är h*n där och puttar på mig när jag slutar att andas för länge.
tack för det finaste du gav mig merci  <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar