Populära inlägg

lördag 27 januari 2024

2024-01-26

 Trots nederlag i gen på FM från SÄS  så fick jag avsluta dagen tillsammans med min yngsta dotter Emelie &Jonas på Cyrano där jag fick avnjuta  Moules 

Efter nederlag och bråk från torsdagen och fredag fm så fick jag en underbar eftermiddag/kväll 

Först så blev jag hämtad och sedan blev det ett stopp till en pizzeria då hans föräldrar ville ha

Där efter en tur hem till dom för att lämna av pizzorna 

Efter det så bar det i väg till en resturang  viste inte från början vilken  (hemligt) men sedan kom vi till Österlånggatan  och vi gick då till Cyrano 

Det var jätte mysigt och en underbar avslut på 2 dagar med besvikelse från SÄS. Men jag kunde gå gå till sängs nöjd både i sinnet och magen 

Så ett stort tack till Emelie och Jonas som locka ut mig i glädjen i i gen ❤️🤗😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar