Populära inlägg

torsdag 25 januari 2024

2024-01-25 ringer

 Ringer Sahlgrenska transplantation mottagning 

Och frågar om dom har fått mina svar från Lung i Borås 

Svaret blev negativ dom leta och ringde till och med cordinatorn för transplantation  men inget där häller. 

Var på Borås Lung mottagningen den 11/1 och då sa man att man skulle sända det veckan efter. Nu har det gått två veckor en vecka över tiden som dom på transplantations mottagning skulle ha haft alla mina svar på de undersökningar jag gjort  allt var klart 

Man blir lite lack på Borås Lassarett dom säger mycket  men det händer väldigt lite tycker man 

Inte så konstigt att man tappar förtroendet för detta sjukhus Det har verkligen sjunkit i mina ögon på både det ena och andra   Det är mycket prat men tyvärr liten verkstad över detta sjukhus tyvärr 

Jag får väll som vanligt ringa i morgon bitti och fråga vad dom håller på med mina undersökningar skulle ha sents förra veckan  och nu är denna vecka snart slut oxo. 

Det kan ju sändas via datan eller postgång och att bägge två ska strula  låter väldigt otroligt. 

Dessa papper är ju mitt liv som hänger i luften  alla dessa undersökningar ska till cordinatorn på Sahlgrenska  så det är ju ett liv det handlar om 

Det gör mig både rädd och osäker på hur detta sköts 

Man måste vara frisk för att vara sjuk om man tillhör SÄS i Borås känns det som  tyvärr 

Ingen trevlig känsla när man lägger sitt liv i detta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar