Populära inlägg

tisdag 19 januari 2016

2016-01-19 Tisdag

jag är snart rådlös om hur jag ska göra . Finns inget som kan lindra min smärta i bröstkorgen ,höfterna,jumsken, underbenen och mina händer . Detta börjar snart att gå mig på nerverna inget och då menar jag inget hjälper . Är nu inne på häst linement som skulle ge en kyla men icke sa icke inget händer säger nu mer bara GRrrrrrrrrrrr för detta gör enormt ont ska ni veta det drar o sliter i mitt skin så jag blir tossig.
Och sedan har vi ju min berömda tarm den är ju inte så himla hjälpsam heller som man gärna skulle vilja att den var .  Fattar inte varför ska det vara så här

Annars hänger jag i trots mina underbara granar som inget liv har. Utan anmäler på både hög nivå men oxo låg . För dom har inget att göra anatar jag . Förstår inte hur dom ska hinna med att städa sitt hem och sköta allt när dom konstant sitter och ringer runt och bara klagar . Ja ja inte mina apor så jag bryr mig inte om det dom får så gärna anmälla blir ju lite nya vänner för oss andra oxo hihi

Ja mina lungor håller sig på mattan som vanligt nu mer vilket är helt zunderbary tycker jag . Och min underbara Lalla sköter sig så som en fin fransyska ska göra    Hon är så duktig så .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar