Populära inlägg

måndag 7 december 2015

2015-12-07 måndag

mm vakna av att jag absolut inte kunde prata alls
Uppsväld tunga krit vit ovanpå tungan och stora bubblor på sidan av tungan :-( vill inte ha detta alls
Var på ögon för at ta kort på ögonbottnarna höger öga helt ok men inte vänster där fan hon något som inte skulle vara där ynk mer problem på halsen det blir återbesök dit för att ta nya kort.

Prata med Sahlgrenska i dag och läkarn skulle fylla på mitt recept med lite olika bedövningsmedel mot min tunga .
Tog ett kort på hur den såg ut o sände till dem 2 olika saker har jag 1) kraftig svamp infektion på tungan bubblorna på sidan är av certicanet så där kunde han inget göra mer än att skriva ut en helt ny som kommit ut på marknaden. Men han sa oxo att han trodde inte på den när det gäller mig .
Och som då gräddet på moset även detta får jag nu leva med resten av mitt liv.

Diaree hela affla dagen svider i tarmen o tungan käns som bly magen bubblar så högt att jag knapt hör vad som sägs på ipaden .

Ska detta aldrig ta ett slut för min del jag blir så trött så trött att jag i gentligen bara vill dra något gammalt över mig . Men det hjälper ju inte det häller . Utan ännu en gång bita i detta förbande röda äpple åter  gen önskar så att dessa äpplen försvan tog slut mm.

Så i dag är det bara ynk ynk ynk o åter ynk  hoppas ja somnar fort så ja sliper värken i alla fall natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar