Populära inlägg

söndag 6 december 2015

2015-12-06 söndag

Ojoj vad tiden går fort fort sist jag skrev car 13/10 och mycket har hänt sedan dess
Har inte hunnit med att skriva på min blogg eller kanske inte orkat eller så har inte viljan infunit sig riktigt .
Men jag har defenetift inte legat på lat sidan sedan dess. Här har det renoverats i huset alla rum utom badrumet . Och så har jag varit dålig i mellan åt.
Och just i dag nu denna stund så har jag en halv tunga som är uppsvullen för ja jag har slutat att räkna alla gånger som ja nu får den här rakrionen då den dels är så jobbig men gör så himmla ont att det går inte att beskriva värken. Tugga är ett rent hälvete ja sju ger opera. Så nu blir det flytande kost i gen :-(  något ja inte gillar alls.

Jag har varit på en massa olika läkar undersökningar som jag brukar göra från september till december för då är det alla års kontroller som ska ske.

Ska fixa till så att nästa gång ja skriver så ska jag lägga ut lite bilder på hur mina rum och köket blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar