Populära inlägg

onsdag 9 september 2015

2015-09-09 Onsda. Då det gör så ont och kan hålla på i timmar

när man har och haft diare som jag nu sen i fredags natt och det inte ger med sig alls. Ja då kan man kallt räkna med att få enorma kramper i alla ben , fingrar,tår,fötter och till och med på öron sinbbarna. Det går inte med ord att beskriva hur ont detta gör . Man önskar inte ens sin värsta fiende att ha denna smärtan. När både fingrar,tår,fötter ,mm ställer sig åt alla håll vaderna kryper i hop då säger man AJ flera gånger om.
Jag tycker att ja fått tillräckligt nu med dessa kramper,diarré mm det bör komma ett slut snart för min kropp orkar inte så mycket smärta längre då det kan hålla på i timar.

Då och just nu så saknar jag min franska fransos Ludovic som masserade mina ben från knäna och neråt hela foten armar o axlar det var och är gudomligt . Men tyvärr så bor han ju i FR och inte här. Och i SE får vi ingen gratis massör som kommer hem till en o masserar . :-(

Det är jobbigt nu att inte kunna slappna av för så fort jag gör det så iilar kramperna fram som tyraner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar