Populära inlägg

tisdag 8 september 2015

2015-09-08 Tisdag

Denna jävla krop den är nog mest hatad nu. Den fungerar inte den gör som den vill i gen . Jag blir galen. Att man alldrig ska kunna släppa detta nej nej och åter nej magen och tarmen som är sådana Goa vänner i gen att dom nu mer samarbetar fult ut.
Nu har denna tarm förstört 7 pyjamasbyxor trots stora in lägg som jag fått ett par mys byxor i dag ett säte i bilen alltså jag ger upp snart.
Hur i herrans namn kan man leva när man inte själv får bestämma när man vill gå på huset . ONEJ det är tarm kanalen som nu har slagit sina förbannade jjjj klor i den i gen som bestämmer.
Spelar ingen roll var hur utan den bara släpper och det är så där ni vet som med ny födda senaps gult som inte går bort i tvätten.
Nu får det bli så här i gen bilen fullpackad med mina special bindor en resväska med oömma kläder .
Jag kommer absolut inte att sätta på mig fin kläder nu och jag kommer inte att handla för det är pinsamt  som det är så det får någon annan göra, inte jag om inte ett toalett hus  kan följa efter mig men det tror jag dock inte.

Nä nu är jag så bitter så bitter på denna kropp så det finns i GA ord att förklara mer. Jag vill bara gräva ner den o ta upp den när den har börjat att LYSNA i gen .

Det som skulle bli en sådan rolig resa för min älskade granne i andra hörnet (som tyvärr oxo fått ett fult smeknamn) har fått allt klart så i dag var vi och hämta hennes nya fina vrål åka ståtlig som bara den men framförallt hund säker så det förslår . Hon måste känna en stor befrielse nu när hon slipper låna tänka utan bara kan sätta sig i sin vrål åk och bara åka i väg. Är så glad för hennes skull att detta gick att ordna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar