Populära inlägg

fredag 31 juli 2015

2015-07-31 Fredag

Hej min kära blogg.

Som sagt jag slutar aldrig att förvånas över mänskligheten. Min underbara och kära vän har nu blivit anklagad för att ha stulit  av en annan samt så ska hon nu tydligen vara alkolist.
Detta är så tråkigt när sådan rykte går och framför allt så är det inte en gnutta sant någon stans.
Detta ser jag bara som att dessa människor som går runt och sprider dynga och o-saningar  då är det dom själva som är detta.
Jag vet att inte det är så med min vän.

Förstår inte hur mänskligheten är längre man ljuger och hittar på om andra för att man inte är vän eller känner den andra då går man hellre runt och sprider en massa osanningar.
Och så har vi människor som inte ens bor här som då använder sig av våra sop kärl ( för att dom är för snåla för att använda sitt eget )
Måste säga att det blir bara värre och värre med mänskligheten nu mera.

Det är som allt man ser till hör den som ser oavset vad detta står , Man talar mer än gärna om skit och o-sanningar om andra bara för att man själv inte har något vettigt att säga då hittar man så gärna på om både ditt o datt.

En dag en vacker dag så kommer dom själva att bita sig så hårt i sin svans att dom ångra vad dom gjort och sagt . och då ev flyr till något annat ställe o ställer till oreda efter ett tag för dessa människor kan inte leva på sanning utan dom måste ljuga hitta på om människor tragiskt men sant .

Dessa borde bo långt ute i skogen där kan dom ljuga och skräna om för träden i ställen .





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar