Populära inlägg

måndag 30 mars 2015

2015-03-30 Måndag

japp nu var det jätte länge sedan jag skrev.
Men det har hänt lite saker här hemma i min familj och sedan har jag hållit på med en loppis som nu gick av stapeln i helgen.

Helt underbar helg med andra ord vilka människor och vilken helg kunde inte bli bättre.

Trots den enorma värk som jag nu har fått efter detta ståhej så är det eller var det värt var enda värk och svullna fötter och ben.
Då man har gått runt och fixat lite tillsammans med Mia och ordförandet för vegahalen  Micke.

Det var så mycket fina saker som såldes på Loppisen och det fans både ficka och lotteri som då sponsrades av   Bygdegården VEGA     Ica Anders Gällstad
Gällstads färg&manufaktur         frisör 157 Gälstad
å vilka fina priser vi fick .

har fått reda på något tråkigt om Borås lung dom har nu mer bara 4 lung läkare så nu kommer det att bli jätte svårt att få hjälp via lung i alla fall.

Antar att jag får gå till baka till Sahlgrenska men i och för sig så gör det absolut inget för jag gillar alla där.

men det blir långa resor nu sedan om jag ska till baka till Sahlgrenska.


ja hur jag mår är väll en sak svullen och trötter ont i skin och fötter . Börjar även att få ont så pass ont i mina leder händer fingrar och tår .
Så nu drömmer jag om sommaren sol o värme så jag kan åka ner till 3deje-viken i sommar och få busa med vovarna i havet :) för det gör gott både för kropp och själ.

Tänk vad lite sol kan göra mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar