Populära inlägg

måndag 16 mars 2015

2015-03-16 Måndag

hej på er alla och min kära blogg.

I går så blev jag hela 54 år men i egentligen inte mer än 3 år och 6 månader och 10 dagar. Då räknat i från min transplantation.

Men vilken under bar helg jag fick på Lördagen kom min äldsta dotter Lina med sin gubbe Miakel och mina barnbarn Desireé & Jasmine. Sedan kom min mellersta son Joakim och min yngsta dotter med man och gosse vovven Emelie &Philip och Gibson.
Det blev en lyckad efter middag. och så kom min kära granne i andra hörnet Mia.

Och på söndagen då jag i egentligen fyllde så kom mor &far samt Emelie ,Philip & Gibson .
och så kom min granne på andra hörnet Mia.

Jag måste säga vilken lycka detta är. vad jag är  rik på vänner och familj fick så mycket gratulationer i går.  så min dag blev perfekt .

Tack för en underbar helg till er alla berörda.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar