Populära inlägg

måndag 21 februari 2011

2011-02-21 mandag i gen

Troç mig mondagarna dom blir bara tatare och tatare jag tycker det ar mandag och sa verkar det bara vara en dag i emelan for att sedan bli modag i gen;
det ar nu 7 dagar sedan jag skrev vist kanner jag mig battre efter denna antitrypsinet men jag ar fort farande sa trott sa trott;
Jag forstar inte hur i hela fridens namn jag ska orka att vanta o vanta pa nya lungor;
Jag blir som sagt inte battre ja jag vet jag tjatar och gnaller har men har ar det tillatet att gnalla o tjata och gny skratta grata svara och domerdzera for det ar ju jag skalv som startat denna blog om hur det ar att ha antirypsin och att leva med det i 2 olika lander nakdelar och fordelar om det hela;
Jag kommer sakert att bara skratta nar jag laser detta efter att jag fatt mina lungor;
Men gudarna ska veta att det har med att blogga och att ha FV det gor faktiskt livet lite lattare;
I vilket fall som helst sa har det gat forvarnads vart bra i dag med allt vist sa finns bade herr o fru dar men det gar battre o battre kroppen vanjer sig fortareav mera antitrypsin;
Och dagen har varit ganska lugn jag har i alla fall inte spytt i dag utan fatt ata lite och drukit massor av the sa jag lar nog fa sppringa pa toan i natt hihi men det ar det vart for jag har frusit som en gnu i dag sa det har gatt at lite the:
Na nu ar klockan 2223 sa det ar valdigt sent och sedan har jag fatt vardens hicka sa det ar tandborstning gurgling med salt vatten; for att sedan ta mr syrgas o appne maskin och en bra bok o lasa lite inann jag slar i gen dom bla for att sedan vakna utvilad i morgpon om vi har tur ; men det har vi tur att vi alla ska vakna i morgon
kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar