Populära inlägg

tisdag 15 februari 2011

15/02/2011

Det ar nu 15 dagar sedan jag skrev har i bland saa innfiner sig inte skrivandet i borjan var det ok att skriva men tillslut sa tycker jag att jkag bara klagar o klagar det finns knapt nagot kuligt att skriva om ju langre;
Vad som hander ar att jag blir samre och samre nu kan jag inte ga mer an c.a 20 -40 steg sedan moste jag satta mig; Jag ar standigt trott pa allt trott pa att ata trott pa att behova ga pa toan trott pa kylan det finns ju inget roligt langre att skriva mister syrgas har ju nu satt alla sina klor i mig jag kan inte vara utan han alls langre; Dret mrks oxo att jag moste oka dosen pa antitrypsinet jag blir lite piggare men bara under 2-3 dagar annars ar jag slo med stora ord ;
I dag regnar det och da har jag mycket svarae med min andning och jag fryser trotts att jag har 21.5 grader inne sa ar mina hander bla; Jqg sitter med torg vantar som min dotter Emelie har virkat till mig for forra aret dom anvands flitigt nu mer b^de ute och inomhus for dom ger mig lite varme;
Jag ater inte sa mycket nu mer sa en diestist var har for att ge mig rad om hur jagb kan ata jag orkar ju inte laga mat langre det tar for lang tid vid spisen sa en dag kan se ut sa har for min del
0600 stiger upp toa besok starta datan ge mina sma sin frukost vilket innebar upptinade kyklingar sedan mina medeciner dar efter 2 koppar kaffe 1 aktiva 1 aktimell;
vid 1000 sa blir det 40 g cornfleks med 1 dl mjolk och ett apple 1200 pasta 60 gr eller ris dar efter formage 150 g 1500 2 sma yogurtar 1 frukt och kl 1800 the och 3 skorper av rag mjol tro mig jag blir matt bara av att se detta fast jag vet att jag moste ata for jag far ju inte appa for mycket kilo: Men gudarna ska veta att det ar svart att fa i sig mat: Jag kanner ingen lust att ata inte ens godis eller vit choklad som jag alskar
AAAA vad jag langtar efter mina lungor onskar sa att jag kan fa dom snart sa jag kan fa ett battre liv an det jag har nu ;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar