Populära inlägg

lördag 22 januari 2011

22/01/2011

Ja det blir låååååångt mellan varven nu mer i början är det så lätt att skriva men ju längre tiden går destu jobbigare blir det,
Och hem längtan den för jävlig den gnager på mig innifrån och ut, Detta år altså år 2011 koööer att bli hemsk och då menar jag hemsk först så fyller Emelie 25 år Joakim fylde 25 år förra året och så min älsta dotter Lina fyller 35 år och jag fyller 50 år,
Det käns så tomt även om jag pratar dagligen med mina barn eller ja ungdomar är det ju,
Gud vad ´jag saknar tystheten även om jag hadde huset fult av mina vänner med illrar så upplevde jag inte att det var så stökigt eller högjud som det är här, Alla frans men eller kvinn folket har en viss ovana att prata i mun på varandra så huvudverken är ganska så stor här nere då jag inte tycker om högljud,
Dom är väldigt högljuda här nere vilket jag inte är så förtjust,
Det är ganska så konstigt för det är ju lite större här nere och mer öppen lägenhet än hemmq i SV Viskafors, Även om vi i bland kunde vara upp till 6 och over 15 illrar så var det inte trångt eller det var inte högjut alls utan det var väldigt lugnt och skönt,
Jqg öår i alla fall inte bra alls längre jag går som om jag hade bilig fylla fast jag inte dricker någon alkohol alls,
Att gå ut för min del är helt uteslutet nu mer jag orkar inte det är lagoö att ta mig ner med hisen det är 3 steg från vår dörr och sedan är det lite längre till bilen i garget men det är vad jag klarar av inte mer,
Jag får nu sitta i c;a 5min inann jag kan starta blen för att få till baka min andning jag flåsar som bara den,
Och nu har det hänt det som inte fick hända jag har fått svamp i mun på tungan så nu kan jag inte äta l'ngre utan får gå på flytande kost,
Vilket ja jublar över för då kankse jag kan gå ner lite fast jag ska ju inte gå ner för mycket men det är ok att gå ner 6 kg öen inte mer då jag kommer att förlora sägs det runt 20-25 kg under denna transplantation vilket jag uppskattar enormt mycket för då kan jag få komma tillbaka till min storlek i gen jag behöver inte ha 34 det jag hadde det sissta öen i alla fall 38 tycker jag är en bra storlek på kläder till mig,
Och jag kan känna i gen min egen kropp i gen för det gör jag absolut inte nu jag går i en kropp som inte tillhör mig alls,
Bára att dricka vatten gör att jag andas eller flåsar som en gris det är fruktans värt jobbigt att bara äta det tar enormt mycket på min krafter;
Jag vill ha mitt gamla liv tillbaka nu för jag är så trött på detta liv som jag lever nu, JAG VILL HA MITT LIV TILL BAKA
Att gråta när jag vaknar bara för att jag håller på att gå in i väggen för jag gör inget alls hur i hela friden kan man bli helt slut och seg av att bara inget göra alls det är för mig helt ofatt bart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar