Populära inlägg

måndag 12 februari 2024

2024-01-12

 Jaha då blev det en ny v en ny måndag som jag igentligen inte tycker om men men 

Förhoppningsvis kan jag få bli dag patient från och med i morgon 

Transplantations vill att jag fortsätter med intravenöst antibiotika i 2 v till och sedan 2 v med tablett antibiotika 

Dom ska titta på om jag inte kan få hemsjukvård under dessa v pga av att det finns nada att göra här 

Sedan finns det ju covid på huset i gen 

Så ja jag får försöka att slå i gäl en natt till här fast hudarna ska veta att jag inte är så glad i detta 

Ingen ordentlig mat , grönsaker är sällsynt lika så frukt 

I dag blev det 3 små vattniga pannkakor med sylt som var så söt (tror att dom sötat extra). 5 st små stavar ca 5 cm långa morötter o inget att dricka till  mm bra diet mat nä det var det inte  men men ja ja 

Ni kanske förstår varför jag vill hem och äta riktigt mat med grönsaker o frukt 

Ja att man går ner i vikt på ett sjukhus det är väl heller inte så bra   Men vill man ha anorexia ja då ska man bli inlagd  det är helt klart för ner i vikt går man här 

Nu håller jag tummarna på att detta går att lösa på bästa sätt så jag kan få bukt med min tarm samt min migrän 

För jag är i behov av ordentligt mat som består av 

Kl 06:00Kaffe och smörgåsar med pålägg och grönsaker 

Kl:10:00 lite kaffe o en frukt eller knäckebröd 

Kl:12:00 middag 

Kl:15:00 the frukt eller knäckebröd

Kl:18:00 the smörgås med grönsaker i olika valörer 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar