Populära inlägg

måndag 25 december 2023

2023-12-24

 Vilken underbar jul det blev tillsammans med Lina M Syrén,Mikael Syrén,Joakim,Emelie Klar,Jonas Huhtala och barnbarnen Desireé Jakobsson Christoffer Jasmine Jakobsson och lilla Emilia

En helt under bar dag med god mat och lite julklapps utdelning. 

Detta året fick jag åtminstone vara kvar hela julafton och sedan sova i min säng vilket var underbart 🙏

🎅🏻🤶🏻

Tror nog att lilla Emilia hon var nog i sitt esse med alla klappar hon fick. Alla var jätte nöjda och glada. 

Trotts att jag fick mina host attacker så gick det kanon 

En stor saknad var att Nala inte var hos mig   Men hon har det nu mycket bättre hos sin kompis Xander och extra husse nu under denna tid då jag väntar på svar om jag får nya lungor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar