Populära inlägg

onsdag 11 oktober 2023

2023-10-11

 Mm God morgon eller vad 



Var på njut undersökning i går så nu väntar jag på svar därifrån 

Detta med att vänta vänta och vänta något jag har väldigt svårt med när det gäller min sjukdom. Jag vill vara som förut som förra året då jag kunde åka vart jag ville  kunde köra ner till Frankrike mm  

Nu jobbar jag som bäst för att gå ut med Nala 

Nu är min önskan till SÄS i Borås att dom god känner min transplantation som jag så väl behöver ganska omgående och väntan på att få svar från dom blir  ju tokig  på att vänta 



Bara sedan i juni har jag förlorat nästan 20% av mina lungor  inte så bra faktiskt 

Kunde jag så skulle jag stämma covid 19 för det var den som tog min kropp 🤬 och förstörde totalt för mig 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar