Populära inlägg

torsdag 20 juli 2023

20/7

 Så där då var nr 4 av Fotoferes av klarad 

Fast i dag vart det lite kämpigt först så somna underkäken sedan tungan på mig.Hojta till på syrran och hon sa direkt då måste jag ge dig kalk att dricka hehe hon kläcker då ur sig att hon ska ge mig skumpa *brus tabletter * som jag gick dricka med sugrör smaka inte mumma kan jag lova 

Därefter så fick jag en ordentlig frossa så håret på mina armar stod rätt upp jäklar vad jag frös 

Händerna var näst intill blåa brr så kalt 

Fick värme kuddar i var hand samt en på magen och tjock täcke på mig 

Efter ett tag blev jag varm  och som vanligt blev jag ljuskänslig men det löste jag fort med solglasögonen 

Nu blir det 1 vecka semester sedan på det i gen 1/8 och 2/8 samma vissa i gen fast jag hoppas utan det som hände i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar